601 067 551 biuro@aviltrans.pl
Przeprowadzka biura w Warszawie

Przeprowadzka biura w Warszawie

Jak się przygotować do przeprowadzki biura

Przenoszenie biura pod inny adres jest ważnym, kosztownym i czasochłonnym przedsięwzięciem dla firmy. Prędzej czy później większość firm musi liczyć się z koniecznością przeprowadzki biura (wzrost liczby pracowników to najczęstszy powód). By przeprowadzka odbyła się sprawnie, należy zaplanować ją z dużym wyprzedzeniem (często odbywa się w weekend, by nie generować dodatkowych kosztów w związku z urlopami pracowników). Przygotowaliśmy kilka wskazówek które ułatwią przeniesienie biura w Warszawie.

Termin przeprowadzki

Jak zaznaczone zostało wyżej, bardzo ważnym dla organizacji biura jest termin przeprowadzki. Musi być zaplanowany odpowiednio wcześniej, jest to kluczowe dla obydwu stron. Firma przeprowadzkowa potrzebuje odpowiedniej ilości czasu, by dokonać oględzin, wyceny, odpowiednio zaplanować sprawną przeprowadzkę.

Firma z kolei, pomimo wyznaczenia terminu przeniesienia biura, powinna powiadomić pracowników, dla których lokalizacja pracy może być bardzo ważna. Należy też wyznaczyć osobę, lub grupę osób które będą odpowiedzialne za pomoc podczas przeprowadzki – osoby te często są odpowiedzialne za przygotowanie stanowisk nowych miejsc pracy.

Przeprowadzka biura w Warszawie – pakowanie i transport

Początkowo należy ustalić podział na to które rzeczy zostają przewiezione, a które są zbędne i zostaną poddane utylizacji. Następnie, jeśli nie zamówili Państwo kompleksowej przeprowadzki (pakowanie, rozpakowanie, montaż oraz demontaż), koniecznym jest wyznaczenie pracowników którzy zapakują wszystkie materiały.

Główny podział poszczególnych rzeczy obejmujących przeprowadzkę:

  1. Rzeczy osobiste – dobrym rozwiązaniem, będzie polecenie pracownikom, by przed przeprowadzką uprzątnęli i spakowali osobiste rzeczy ze sowich biurek.
  2. Meble – zaleca się by montażem oraz demontażem, zajęła się firma przeprowadzkowa. Która ma doświadczenie w profesjonalnym zabezpieczeniu mebli.
  3. Sprzęt biurowy – tu również zaleca się wykorzystanie doświadczenie firmy przeprowadzkowej. Ponieważ przed spakowaniem, większości elementów należy odpowiednio użyć folii bąbelkowej oraz folii stretch,
  4. Dokumenty – ważnym jest by dokumenty znalazły się w oznaczonych i opisanych kartonach. Dla przedsiębiorstwa są to często najważniejsze elementy podczas przeprowadzki, należy zadbać więc o odpowiednie podejście oraz ostrożność

Po zaplanowaniu i przygotowaniu poszczególnych zadań, wystarczy już tylko powierzyć zadanie przeprowadzki profesjonalnej firmie. Podczas wyboru firmy warto zwrócić uwagę na doświadczenie oraz to czy firma posiada ubezpieczenie. Zapraszamy również do zapoznania się poradami jak przygotować sie do standardowej przeprowadzki.

Close Menu